Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja BEFlex.si, Aleksander Obrez s.p., Pod gabri 31, 3000 Celje.

Splošni pogoji poslovanja na spletni strani www.beflex.si in splošni pogoji fizičnih in spletnih nakupov BEFlex.si, Aleksander OBREZ, Pod gabri 31, 3000 Celje, so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), v skladu z Evropsko uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR) ter na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino in storitvami, predstavljenimi na www.beflex.si (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja Aleksander OBREZ, Pod gabri 31, 3000 Celje, ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«).

Pravico do nakupa v spletni trgovini imajo registrirani člani in tudi gostje, ki opravijo hitri nakup, saj registracija pred nakupom ni pogoj.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje storitev v živo, spletnih programov, spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in ostale stroške,
  • način plačila, uveljavitve storitve in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca reklamacija storitve ali koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Varovanje podatkov:
Podatki, ki jih posreduje kupec, so strogo zaupni, in se obravnavajo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. l. RS št. 59/1999, 57/2001, 59/2001-popr.) in Zakonom o varstvu potrošnikov – ZVPot-UPB1 (uradno prečiščeno besedilo – Uradni list RS, št. 14/03). Kupec s pomočjo spletnih obrazcev na spletni strani www.beflex.si posreduje svoje osebne podatke, ki jih upravljalec spletnega mesta zbira in obdeluje, pri čemer zbira in obdeluje zgolj tiste osebne podatke uporabnika, ki so nujno potrebni za kakovostno in nemoteno izvajanje elektronskega poslovanja. Uporabnik in upravljalec spletne strani www.beflex.si soglašata, da so podatki, do katerih je omogočen dostop pri elektronskih storitvah, poslovna skrivnost ter jih bosta zato primerno varovala in jih brez ustrezne pravne podlage ne bosta razkrivala tretjim osebam. Upravljalec bo za namen dostave podatke o naslovu uporabnika posredoval le dostavni službi. Upravljalec spletnega mesta se obvezuje, da bo odgovorno in strokovno izvajal elektronske storitve v skladu z načeli in standardi informacijske varnosti.

Ponudba storitev in artiklov

Zaradi narave naših storitev (izvajanje spletnih vadb, vadb in programov v telovadnici, terapevtskih masaž, izobraževanj, tečajev, webinarjev in spletne trgovine) se dogodki na spletni strani www.beflex.si pogosto ažurirajo in spreminjajo. Vsi programi se izvajajo pod vodstvom strokovno usposobljenega kadra, za katere se tako kader kot ponudnik www.beflex.si zavezujejo, da bodo ponujene storitve vedno najvišje kvalitete in v zadovoljstvo uporabnikov.

Kljub izjemnemu trudu pri zagotavljanju najbolj ažurnih in točnih podatkov ni izključena možnost napačnega podatka o ceni ali dobavljivosti. V teh redkih primerih ali v primerih, ko se cena oz. status dobavljivosti spremeni med samo obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa oziroma mu ponudil najboljšo možnost rešitve situacije.

www.beflex.si si prizadeva za natančnost in ažurnost urnikov in si pridržuje pravico spremembe ali odpovedi programov v primeru bolezni, ali premajhnega števila prijav.

Načini plačila za storitve

Na spletni strani www.beflex.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino pri storitvah, ki se jih udeležite v živo (masaža, vadba v telovadnici, delavnica, predavanje, svetovanje,…),
  • preko predhodnega UPN nakazila na TRR BEFlex.si, Aleksander Obrez s.p., Pod gabri 31, 3000 Celje
  • predhodno plačilo preko plačilnih kartic Master Card, Visa.

Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški. Kupoprodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna na njegovem e-mailu.

Načini plačila za artikle

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • s kreditno kartico (Mastercard, Visa,…),
  • z gotovino pri osebnem prevzemu darilnih bonov na sedežu podjetja,
  • s predhodnim nakazilom na TRR v primeru nakupa darilnega bona v fizični obliki, ki se ga kupcu pošlje po navadni pošti.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (v kolikor ga je le-ta ustvaril).

Cene za storitve

Objavljene cene veljajo za vse stranke. Vse objavljene cene so v evrih (€). Cene ne vsebujejo DDV, ker nisem davčni zavezanec. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila in pod zgoraj navedenimi pogoji. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh kupcu skušal ponuditi ustrezno cenovno rešitev, ki bo služila obojestranskemu zadovoljstvu.

Kupec vseh storitev mora za dostop (do vadb, strokovnih vsebin ali spletnih vsebin) plačati pred samim začetkom udeležbe. Možnost na obroke za vadbe, storitve in spletne programe ni mogoča, razen v primeru enoletnega individualnega pilatesa, kjer ima kupec ponujeno možnost plačila v treh obrokih. Prvi obrok je za zagotovitev mesta in ga je potrebno plačati v roku najkasneje do 48 ur po prijavi, drugi obrok naslednji mesec in tretji obrok najkasneje 30 dni od plačila drugega.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo z izdano elektronsko pošto, ki vsebuje potrditev naročila in račun. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Enako velja za artikle.

Cene za artikle

Vse cene so jasno izražene v vseh oblikah – redna cena, spletna cena, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila, če je artikel na zalogi in nimajo v naprej določene veljavnosti. Vse objavljene cene so v evrih (€). Cene ne vsebujejo DDV, ker nisem davčni zavezanec.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Naročilo:

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku potrditve naročila s strani ponudnika – z oddajo naročila z obveznostjo plačila.

Potrošnik ima pravico, menjave in/ali vračila blaga v 14 dneh od prejetega artikla oziroma od dneva sklenitve pogodbe, če gre za opravljanje storitev. Potrošnik mora pisno obvestiti spletno trgovino, da odstopa od pogodbe. Pri tem potrošniku ni potrebno navesti razloga za svojo odločitev

Po prejetem plačilu izbranega blaga, se prične rok 14 dni, znotraj katerega se je možno sklicevati na menjave, reklamacije ali vračilo kupnine.

Po iztečenem 14 dnevnem roku, prodajalec ni dolžan menjati, izplačati ali sprejeti reklamirane izdelke.

Postopek spletnega nakupa

Po oddaji spletnega naročila in plačilu, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti na vpisan elektronski naslov, da je naročilo oddano in plačano. Kupca se na vpisan elektronski naslov obvešča o statusu in vsebini naročila.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Rezervacija spletnega mesta in nakup

Rezervacija mesta za spletne storitve se opravi z izpolnitvijo prijavnice, ki se nahaja v posameznem zavihku spletne strani.

Po izbranem paketu ali spletnem tečaju oziroma spletni storitvi sledi vnos osebnih podatkov in podatkov za plačilo računa. Z oddano prijavnico na elektronski naslov prejmete sporočilo s podrobnejšimi podatki in v primeru nakazila na TRR točnimi podatki za nakazilo.

S tem je vaše mesto naše storitve rezervirano za 48 ur. V tem roku je za dokončno potrditev rezervacije potrebno opraviti tudi plačilo, v kolikor je plačilo preko nakazila na TRR.

Pravica do odstopa od nakupa storitve

Po nakupu je odstop nakupa možen samo v primeru pisne odpovedi najkasneje 1 teden pred pričetkom storitev ali pa v primeru bolezni, za katero mora biti do strokovnega kadra predloženo zdravniško potrdilo. V tem primeru je možno našo storitev po vnaprejšnjem dogovoru nadomestiti v prihodnjih terminih.

Pogoji odpovedi od spletnih storitev

Uporabljen predplačniški kredit (razen v zgoraj navedenih izjemah) v primeru odpovedi rezervacije ali neprihoda ne bo povrnjen.

Pogoji odpovedi spletnih storitev

S prijavo na katerokoli spletno storitev je mesto rezervirano za obdobje 48 ur. V tem času je potrebno opraviti plačilo storitve. Možnost plačila 12-mesečnega individualnega pilatesa je izjemoma v treh obrokih. Prvi obrok je potrebno poravnati v roku 48 ur po prijavi. S tem je mesto na tečaju potrjeno. Drugi obrok je potrebno poravnati mesec dni kasneje in tretji obrok najkasneje 30 dni od plačila drugega.

V primeru odsotnosti na katerikoli spletni storitvi, zamujeno srečanje ni mogoče nadomestiti, saj spletni dostop do vsebin ni terminsko omejen.

V primeru prijav na tečaj ali webinar oziroma ekskluzivne programe je za rezervacijo mesta potrebno vnaprejšnje plačilo celotne kotizacije.

Popusti in akcije

Ponudnik si pridrži pravico spreminjati ali odstraniti ponudbo tekočih akcij. V primeru, da je plačilo opravljeno preko plačilnega naloga UPN (TRR) in je akcija oz. promocija v tem času potekla oz. je bila odstranjena, se ponudnik zavezuje, da bo upošteval akcijo oz. promocijo ob času, ko je bilo opravljeno plačilo. Popusti pri zakupu kart za skupinske vadbe veljajo, če se oseba prijavi za daljše časovno obdobje (1 mesec, 2 meseca, 3 meseci, 6 mesecev, 12 mesecev).

​Ker so vadbe v telovadnici in spletne storitve ločene enote, se popusti ob istočasno zakupljeni vadbi in spletno storitvi ne obračunajo. Popusti se v nobenem primeru ne seštevajo.

Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov strank. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, lastne raziskave in analize in ostalo potrebno komunikacijo, prav tako bodo trajno varovane osebne slike tečajnikov pridobljene na tečajih. Izbrane slike tečajnikov bodo objavljene samo v primeru dogovora in pisnega soglasja tečajnika o njihovi objavi.

Varovanje osebnih podatkov

Vašim osebnim podatkom posvečamo posebno skrb in pozornost. Vsi podatki, ki jih vnesete ob naročilu so skrbno varovani in jih v nobenem primeru ne posredujemo tretjim osebam. Trudimo se, da so naše spletne trgovine v skladu z regulativo in se zavedamo občutljive narave tega področja.

Upravitelj spletne trgovine www.beflex.si, Aleksander Obrez s.p., Pod gabri 31, 3000 Celje je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) ) in v skladu z Evropsko uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov.

​Za potrebe poslovanja spletne trgovine www.beflex.si zbira naslednje uporabnikove podatke:

  • ime in priimek,
  • naslov in kraj bivanja,
  • naslov elektronske pošte (vaše uporabniško ime),
  • kontaktno telefonsko številko,
  • geslo v šifrirani obliki,
  • ter ostale podatke, ki jih uporabniki vnesete v obrazce na spletni trgovini www.beflex.si

Za točnost podatkov, ki jih vnesete uporabniki, ne odgovarjamo.

​Upravitelj spletne trgovine www.beflex.si lahko podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz. Aleksander Obrez s.p., Pod gabri 31, 3000 Celje, podatkov o uporabnikih v nobenem primeru ne bo predal nepooblaščenim osebam. Dostavni službi (npr. Pošta Slovenije) bomo zaupali le uporabnikov naslov za dostavo. Z uporabnikom bomo stopili v stik preko sredstev komunikacije na daljavo le, če uporabnik temu izrecno ne nasprotuje.

Izjemno razkritje osebnih podatkov

Podatki, ki jih podjetje Aleksander Obrez s.p., Pod gabri 31, 3000 Celje zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov podjetja Aleksander Obrez s.p., Pod gabri 31, 3000 Celje.

Ukinitev uporabniškega računa

Če želite v spletni trgovini www.beflex.si ukiniti vaš uporabniški račun, nam zahtevek pošljite po elektronski pošti na info@beflex.si 

V sporočilu je obvezno potrebno navesti naslednje podatke:

  • V naslovu sporočila: Ukinitev uporabniškega računa
  • V vsebini naročila : a) ime in priimek uporabnika, b) naslov uporabnika, c) elektronska pošta, s pomočjo katere je bil odprt uporabniški račun

Zahtevek za ukinitev uporabniškega računa mora biti poslan z elektronskega naslova, s katerim je bil uporabniški račun odprt. O ukinitvi vas bomo obvestili preko elektronske pošte.

Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko e-maila ali telefona posredovanega na prijavnem obrazcu samo za namene opominov, popravkov, obvestil ali informacij o spremembah podatkov vadb, tečajev ali webinarjev. Stranka lahko ponudnika kontaktira prek e-maila info@beflex.si ali telefona 070 805 551 od ponedeljka do petka med 08:00 in 12:00.

Varovanje osebnih podatkov in posredovanje informacij

Vse o politiki varovanja osebnih podatkov si preberite na tej strani.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti storitev, število prostih mest in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe pravočasno popraviti podatkov. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil mesto na čakalni listi. Ob sprostitvi mest ali novih terminih bo kupec takoj obveščen. V primeru zapolnjenosti mest in že izvedenega plačila bo ponudnik kupcu lahko omogočil tudi preklic naročila ali zamenjavo rezervirane storitve.

Vse programe, delavnice in nasvete, ki jih ponudnik deli na svoji spletni strani in organizira na spletu ali v živo, niso nadomestilo za ustrezno zdravniško pomoč. Če imate resna bolezenska stanja, bolečine, kakršnekoli težave z zdravjem, se pred prakticiranjem programov posvetujete z ustreznim zdravstvenim delavcem.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Kupec se lahko v primeru težav na ponudnika obrne prek elektronske pošte ali telefona. Postopek za oddajo pritožb je možen preko elektronske pošte ali pisno na naslov podjetja. Ponudnik se obvezuje, da se bo v roku petih delovnih dni odzval na pritožbo s predlogom poteka nadaljnje obravnave postopka.

Ponudnik si prizadeva, da se bo po svojih najboljših močeh potrudil, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Dostava

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.

Ponudnik si pridržuje pravico izbrati katerokoli dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Darilne bone je možno prevzeti tudi osebno na sedežu podjetja. Naročilo je potrebno prevzeti v roku 3 delovnih dni.

Na spremni dokumentaciji so navedene vse potrebne informacije glede naslova, kamor se kupec lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.

Strošek dostave

Dostava se obračuna po ceniku dostavne službe. Za več informacij nas pokličite na 070 805 551  ali pišite na info@beflex.si.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljavcu.

Zaloga

Stroška dostave ne plačate, če blago prevzamete osebno na sedežu našega podjetja.

Če artikla nimamo na zalogi, bo na dostavo potrebno počakati dlje. V tem primeru upoštevajte naslednja pravila:

  • predviden rok dobave je informativni podatek glede na naše izkušnje z dobavitelji,
  • če artikla ni na zalogi vljudno naprošamo, da pokličete na 070 805 551 za informacije o dobavljivosti,
  • če naročite več artiklov in bo čakalna doba za nekatere daljša, kot za druge, bomo skušali artikle, ki so na zalogi, poslati takoj, ostale pa potem, ko bodo na zalogi,
  • če bo čakalna doba zelo dolga, lahko odstopite od nakupa s pisnim obvestilom. Cena se lahko zaradi gibanja tečaja ali spremembe cen dobavitelja spremeni, v tem primeru vas bomo predhodno obvestili.

Reklamacija prejetega blaga

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima predpisanih lastnosti, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

​Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe če je naročeni izdelek: (1) blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim; ali (2) ob dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat; ali (3) ob dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

​Vse ostalo blago kupec lahko reklamira v naslednjih 14 dneh, ki sledijo dnevu prejema blaga in zahteva zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

​Potrošnik prav tako izgubi pravico do odstopa od pogodbe pri zamujenem roku za odstop od pogodbe, poškodovani embalaži blaga, uporabljenem blagu, poškodovanem ali umazanem blagu zaradi uporabe. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave ali pa lastnosti delovanja blaga.

​Pred iztekom reklamacijskega roka mora kupec pisno obvestiti prodajalca, da uveljavlja reklamacijo. Kontaktirajte nas na naslov info@beflex.si. V 14 dnevih morate prav tako vrniti tudi naročeni izdelek, ki mora biti brezhiben, čist, nepoškodovan, v originalni embalaži, v kateri je bil dostavljen. Stroške vračila izdelka nosi kupec. V 14 dneh po prejetju pisne reklamacije se prodajalec zavezuje, da bo kupcu vrnil plačano kupnino in prvotno poštnino (z izjemo dodatnih stroškov pošiljanja, ki se razlikujejo od najcenejše standardne dostave, ponujene s strani prodajalca). Vračilo se izvede, ko se izdelek vrne k prodajalcu.

​V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino ali amortizacijo po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost.

​Pogoj za začetek reklamacijskega postopka, iz naslova stvarne napake je popolno izpolnjen reklamacijski zapisnik, s priloženo kopijo računa. Reklamacijski zapisnik lahko zahtevate po telefonu 070 805 551, poslali ga bomo v istem dnevu.

​Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na svoje stroške in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti na naslov Aleksander Obrez s.p., Pod gabri 31, 3000 Celje.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Podjetje BEFlex.si, Aleksander Obrez s.p., Pod gabri 31, 3000 Celje, skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

​Podjetje BEFlex.si, Aleksander Obrez s.p., Pod gabri 31, 3000 Celje. kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno trgovino na območju EU, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr . Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

​Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, UREDBA (EU) št. 542/2013 EVROPSKEGA PARLAMENTA IN SVETA  z dne 21. maja 2013 o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (EU) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES (Uredba o spletnem reševanju potrošniških sporov).

Protokol skupinskih vadb BEFlex.si.

POMEMBNO: vse obiske za skupinske vadbe, individualne termine in masaže plačujete vnaprej. Koriščenje vadb in plačevanje za nazaj, ni mogoče.

Skupinski programi v BEFlex.si

Rezervacije skupinskih vadb v studiu

  • Obiskovanje vseh naših vadb deluje po principu dveh možnih načinov rezervacij: preko naše spletne strani belex.siali s klicem na 070 805 551. Rezervacija mesta je možna do zapolnitve prostih mest v telovadnici. Ob nakupu (več) mesečne karte imate avtomatsko rezervirano mesto v telovadnici ob dogovorjenem terminu do konca veljavnosti karte. V primeru, da nimate zakupljenih obiskov (nimate karte) in ni prostih mest v telovadnici, vas lahko zapišemo na čakalno listo in obvestimo takoj, ko se pokaže možnost obiska. Kupljena karta je pogoj za rezervacijo mesta v telovadnici. Prosto prehajanje med skupinami zaradi prostorske omejitve, ni možno.
  • Odjave od skupinskih vadb v studiu
  • Od vseh skupinskih vadb se je potrebno odjaviti do 12 ur pred vadbo, saj vam to omogoča, da termin nadoknadite v enem od drugih terminov vadb, znotraj obdobja plačane karte za skupinsko vadbo. S svojo odjavo naredite prostor za nekoga drugega, ki ravno tako čaka, da bo lahko nadoknadil svoj izostanek.
  • Čakalna vrsta na skupinskih vadbah v studiu
  • Kadar so mesta za posamezno uro skupinske vadbe v celoti zasedena, se je možno prijaviti v čakalno vrsto. Prijava v čakalno vrsto je možna kadarkoli pred vadbo in je aktualna do vašega preklica. V primeru sprostitve mesta, vas po telefonu obvestimo o možnosti priključitve na vadbo. Veljavnost kart za skupinske vadbe v studiu
  • Vsaka karta ima omejeno časovno obdobje veljavnosti. Kupite lahko 1-mesečne, 2-mesečne, 3-mesečne, 6-mesečne, 12-mesečne karte. Karte omogočajo obisk vadb 1x ali 2x tedensko, v vnaprej dogovorjenem terminu. Po preteku veljavnosti karte neporabljene ure propadejo. Neizkoriščene ure v studiu lahko porabite po preteku veljavnosti zaradi poškodbe, operacije, izključno z zdravniškim opravičilom. Odsotnost v takih primerih nam vedno javite vnaprej, s čimer karto zamrznemo za dogovorjeno obdobje. Kupljena karta ni prenosljiva na druge osebe. Vračilo denarja v nobenem primeru ni mogoče.
  • Kdaj kupiti novo karto

Nakup nove karte priporočamo pred potekom trenutno veljavne karte. Rezervacije mesta bodo tako delovale nemoteno. POMEMBNO: veljavnost karte začne teči ob prvem obisku in ne od dneva nakupa. Vse pakete v studiu je mogoče vnaprej plačati tudi s kreditno kartico preko spletne strani ali z nakazilom na TRR. 1-mesečna karta velja 4 tedne od dneva pričetka z vadbo (lahko se nam pridružite kadarkoli sredi meseca) in vključuje 4 zaporedne (1x tedensko) oziroma 8 zaporednih obiskov (2x tedensko).

Pri vadbi samo “na daljavo” – “ONLINE” se plačilo lahko izvede s kreditno kartico, kar uredite takoj, ko izberete vrsto vadbe in trajanje karte, na vpisan mail dobite vse potrebne informacije za priključitev vadbi; ali pa mi pišete, da bi se radi priključili samo “na daljavo” in se dogovoriva za nakazilo prek TRR ali plačilo z gotovino.

  • Kako kupiti novo karto:
    • osebno na sedežu podjetja: plačila v studiu BEFlex.si, so možna z gotovino, cene ne vsebujejo DDV, ker nismo davčni zavezanci.
    • Z UPN plačilom na TRR račun podjetja BEFlex.si, Aleksander Obrez s.p., Pod gabri 31, 3000 Celje.
    • preko spletne strani: vse pakete iz studia je mogoče plačevati s kreditno kartico preko spletne strani. Pri nakupu preko naše spletne strani s karticami Visa Credit/Debit ali Mastercard Credit/Debit, dobite email, v katerem je informativni račun. Originalni račun osebno prevzamete, ko pridete na prvo vadbo oziroma vam ga dostavimo v elektronski obliki, kar je hitreje.​
  • Vzdrževanje in izposoja opreme v studiu BEFlex.si

Vsi pripomočki v studiu so na voljo za skupno uporabo, za najem v času vadbe. Po vsaki uporabi vas prosimo, da pripomočke (male žoge, elastične trakove, pilates obroče) pospravite na dogovorjeno mesto v telovadnici. Z vsemi izposojenimi elementi v času vadbe je potrebno rokovati kot vesten gospodar.

Individualni in (semi)individualni programi

  • Začetek in prva rezervacija

Po posvetovanju z inštruktorjem rezervirate individualni termin ali opredeli izbrano količino individualnih ur, poravna vadnino, in uskladi termine glede na zasedenost urnika. Rezervacije ureja izbrani inštruktor, stranka pa sama skrbi za pravočasne odjave. Od vseh rezervacij se brezplačno odjavljate do 24 ur pred vadbo. Odjava od vadbe in termina v manj kot 24 urah pred začetkom, brezplačno ni mogoča. S pozno odjavo se vaš obisk avtomatsko odšteje od karte kot prisotnost.

  • Odpoved individualnih terminov

Odpoved rezerviranih individualnih terminov ali rehabilitacijske obravnave je treba sporočiti vsaj 24 ur pred izvedbo (zaradi organizacije delovnega urnika inštruktorja, je zaželeno več). Če odpoved sporočite prepozno, se ura obračuna po veljavnem ceniku. V primeru, da zamudite, se vam naročeni termin zaračuna v celoti ne glede na zamudo. Hvaležni vam bomo za vašo informacijo in z veseljem bomo za vas našli nov termin.

  • Veljavnost individualne karte

Individualna karta velja odvisno od dogovorjenega obsega 3, 6 ali 12 mesecev od datuma nakupa. Po preteku karte neizkoriščenih ur ni mogoče koristiti. Z zdravniškim opravičilom je neizkoriščene individualne ure možno podaljšati do šest tednov od preteka veljavnosti karte.

  • Prenosljivost in vračila

Kupljene karte za (semi) individualne termine so neprenosljive na druge osebe in vračilo denarja v nobenem primeru ni mogoče. Vse (semi) individualne pakete je mogoče plačevati tudi s kreditno kartico preko spletne strani.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Kupec se lahko v primeru težav na ponudnika lahko obrne prek elektronske pošte ali telefona. Postopek za oddajo pritožb je možen preko elektronske pošte ali pisno na naslov podjetja. Ponudnik se obvezuje, da se bo v roku sedmih delovnih dni odzval na pritožbo s predlogom poteka nadaljnje obravnave postopka. Ponudnik si prizadeva, da bo po svojih najboljših močeh potrudil, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Prepovedi

Uporaba mobilnih telefonov je na vseh vadbah nezaželena. Stišajte zvonjenje ali program namestite na vibriranje. Obutev je v vadbenih prostorih studia strogo prepovedana, sezuvamo se pri vhodu. V vadbene prostore studia je prav tako prepovedan vnos hrane in pijače, razen vode. Prosimo vas, da se zaradi možnih alergij izogibate uporabi močnih parfumov, lotionov in sprejev za lase. Zaželeno je, da v izogib poškodovanju opreme in pripomočkov, med vadbo nikoli ne uporabljate nakita. V vseh prostorih studia je kajenje prepovedano. Hišni ljubljenčki počakajo pred vhodom v objekt. Otroci, mlajši od 5 let, morajo biti ves čas pod nadzorom staršev, saj prostori niso v celoti prilagojeni za majhne otroke.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti storitev, število prostih mest in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe pravočasno popraviti podatkov. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil mesto na čakalni listi. Ob sprostitvi mest ali novih terminih bo kupec takoj obveščen. V primeru zapolnjenosti mest in že izvedenega plačila bo ponudnik kupcu lahko omogočil tudi preklic naročila ali zamenjavo rezervirane storitve. Vse programe, izobraževanja in nasvete, ki jih ponudnik deli na svoji spletni strani in organizira na spletu ali v živo, niso nadomestilo za ustrezno zdravniško pomoč. Če imate resna bolezenska stanja, bolečine, kakršnekoli težave z zdravjem se pred prakticiranjem programov posvetujete z ustreznim zdravstvenim delavcem.

Ta izjava je bilo nazadnje posodobljena: 18.09.2023